joi, 27 ianuarie 2011

Vreau sa...


Vreau sa fac ceva diferit, vreau sa schimb ordinea normala a lucrurilor, vreau sa conturez idei care sa ramana, vreau ca existenta mea sa conteze, vreau ca trecerea mea prin lume sa nu fie aievea, sa nu fiu doar o umbra sau o urma in nisip ce se spulbera la prima adiere de vant. Vreau sa las urme adanci in scoarta copacului vietii, vreau sa scrijelesc numele meu pentru ca cei care se plimba pe langa el sa vada urma trecerii mele.

Vreau sa fiu Van Gogh, sa scriu Luceafare, vreau sa compun simfonii si sa lupt pentru pacea mondiala, vreau sa aduc ceva diferit, ceva care sa schimbe lumea, vreau sa construiesc vise din nimic.

Vreau sa profit de timpul ce mi-a fost oferit si sa ating cerul, vreau sa scriu cu praf de iubire intr-o inima pe care sa o pastrez pentru totdeauna a mea.

Vreau sa fac mai mult decat doar sa trec prin viata, vreau sa ametesc uitandu-ma in sus, vreau sa renasc din tristete si sa obosesc zambind de fericire!

Vreau…nimic mai mult decat atat!

Vreau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu