joi, 27 ianuarie 2011

Gandire pozitiva.


Am ramas putin si m-am uitat in jur intr-o zi si am vazut ca ceea ce faceam cel mai des era sa fiu nemultumita de multe dintre lucrurile care mi se intamplau. Faceam asta fara sa ma gandesc de ce anume ma nemultumesc atat de multe lucruri…

De cate ori nu m-am plans ca ceva nu merge bine in viata mea…Dar gata! E clar ca fericirea nu vine din senin!

M-am saturat sa vad lumea printr-o panza murdara, asta poate face toata lumea.

Vreau sa fiu naiva si sa evit subiectele cu incarcatura negativa, vreau sa sper fara nici un motiv, sa cred ca se poate si altfel, sa incerc sa fiu si altfel. Nu mai vreau sa fiu rea. Nu ma prinde rolul asta.

Vreau sa am grija de mine, de cine sunt si de cine o sa fiu si nu pot face asta gandind pesimist.

Vreau sa raman tanara si pentru asta e necesar sa-mi regasesc echilibrul interior, sa ma bucur de prezent, asa cum e el, si sa pregatesc viitorul, uitandu-ma spre usa care tocmai se deschide, nu spre cea care s-a inchis deja.

Stiu ca pot fi fericita, stiu ca poti fi iubita, stiu ca pot avea o cariera de succes si mai ales stiu ca merit tot ceea ce-mi doresc pentru ca puterea sta in mainile mele.

Atarnati-va zambetul de urechi si bucurati-va de viata! Eu am inceput sa fac asta deja :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu