vineri, 7 ianuarie 2011

Sunteti imposibili


Scriu asta azi si aici pentru ca m'am saturat.De ce trebuie sa trec mereu pe langa copii de 10-15 ani tinandu'se de mana cu parteneru/a ,copii care nici la sireturi nu stiu sa se lege:)),spunandu'si"te iubesc".

Ati innebunit va spun sincer.Sa spui te iubesc nu este atat de usor.Voi o spuneti de dragul de a spune...pentru a va face pers iubita fericita..Dar sa spui te iubesc nu este un lucru oarecare.Defapt...nici nu este un luru.Este un sentiment..un sentiment care iti da puterea de a zbura si peste cei mai inalti munti din lume...numai pentru a'ti intalni persoana iubita...un sentiment care te face sa zambesti chiar si atunci cand ploua si este o zi rece..care te face uneori sa omori..sau sa te omori:)).

Cert este ca nu e un lucru pe care'l spui in gluma...trebuie sa simti ce spui..

Cati dintre voi au spus "te iubesc" si au simtit?..cati au avut fluturi in stomac.le tremurau picioarele de emotie cand isi tineau iubita/ul de mana?Cati?.Va spun eu.1%..Ma intreb oare..constiinta voastra inca doarme?..Nu auziti niciodata o voce spunandu'va sa taceti dracu din gura.sa nu mai spune'ti prostii..ca nu sunt adevarate..sunt vrajeli..nu sunt fapte..dar nu...nu le'ati auzit caci constiinta voastra sforaie la ora actuala.

S-au schimbat vremurile..si s-au schimbat in rau.
Acum e asa usor sa spui ce simti printr'un sms sau vorbind pe mess..Unde sunt oare copii aceia care spuneau in fata ce simt...veneau la tine cu un trandafir sa'ti destainuie sentimentele..tremurandu'le picioarele..arzand ca niste raci opariti si zburandu'le fluturii prin stomac..veneau si'ti spuneau cu frica'n sange ca te iubesc ..chiar daca riscau sa fie evitati sau refuzati..acum daca ti se spune "nu" incepi si'njuri.jignesti si fugi la prietena ei cea mai buna..si'ti incerci norocul....si asa le iei pe rand pe toate din clasa respectiva pana se gaseste una mai fraiera ca sa nu zic altfel.care te accepta.
Si sincer..zau..nu va mai jucati atat cu dragostea asta..ca daca se iubeau toti astia de 10-15 ani asa de mult.cred ca erau cu miile de copii casatoriti acum..Va combinati..stati o saptamana 2 impreuna..spune'ti ca va iubiti[Si vai soarele meu cata dragoste va impartasti..de ma ia pe mine durerea de cap numai gandindu'ma cata iubire pe voi.]si apoi va despartiti..si va injurati ca la usa cortului.. uitati ca ati fost impreuna..nu va mai salutati.va ignorati..pf..cata dragoste:))
Urat!.Foarte urat!!@Si v'as ruga sa va simtiti astia care cititi ce scriu eu aici si va recunoasteti.
Spun toate astea din propria'mi experienta.Caci mi s'a intamplat.Si ala care se simte [probabil e pe mess..:))]sa taca din gura si sa se gandeasca...A
m spus si eu odata te iubesc..si zau daca'am gandit..si m'am jurat ca nu mai fac fara sa simt.[sa simt ca iubesc.pentru aia care se gandesc la prostii:))]
Eu sper ca v'am pus pe ganduri...si ca poate de astazi incolo o sa constientizati ...Atat am avut de spus..cert e ca am avut destul:)).
Va urma!
[Am scris si eu ma ca sa fiu poetica:)).nu va urma nimic.poate doar alta poveste;;)V'am pupat;;)]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu