vineri, 7 ianuarie 2011

Ce inseamna prietenia?


Ce inseamna pentru voi PRIETENIA? …E un lucru fundamental sau e un lucru de care o persoana se poate lipsii, poate traii fara?

Este un lucru extraordinar, este ca muzica: doua corzi care vibreaza împreună, chiar dacă acesta atinge doar una singura, unul dintre putinele lucruri de pret din viata unui om…Din pacate, in ziua de azi rar mai poti gasii prieteni adevarati in adevaratul sens al cuvantului.Multe persoane spun ca iti sunt prieteni pe veci, insa iti sunt prieteni atata timp cat au nevoie de tine, iar dupa aceea cam uita de tine dupa ce si-au “atins” un anumit scop.Trebuie sa incercam sa ne ferim intr-un anumit sens de astfel de persoane, sa incercam sa-i cunoastem mai bine inainte sa incepem sa dezvaluim lucruri personale, secrete destul de profund, intime, pentru ca nu putem stii daca acea persoana va dezvaluii sau nu aceste lucruri.Pot spune ca am avut si eu parte de astfel de persoane care s-au dat drept prieteni, dar cand a ajuns momentul in care am cerut o mana de ajutor, un sfat, un umar pe care sa pot plange, mi-au intors spatele, inventand fel si fel de motive.In ziua de azi, din pacate, prietenia pentru unii e un ca un business.Foarte putini mai stiu sa aprecieze in adevaratul sens al cuvantului ce inseamna INTRADEVAR o PRIETENIE ADEVARATA. Cu toate astea pot ca ma aflu, poate printre putinele persoane care se bucura de prieteni adevarati.



Pentru mine PRIETENIA e un lucru fundamenta, un lucru de care nu cred ca as putea traii, sa stiu ca nu e nimeni alaturi de mine atat in momentele fericite, cat si in momentele de tristete, sa stiu ca nu e nimeni cu care sa pot impartasii lucrurile personale, fie ele urate, fie ele frumoase.Sa stiu ca nu e nimeni care sa vina la mine, sau sa ma sune chiar si noapte, indiferent de ora, sa vina sa-mi impartaseasca fericirile si bucuriile, sa le ofer un umar pe care ca sa planga, sa le dau un sfat, sa incerc sa-i ajut cum pot.Nu cred ca as putea traii fara ei.Stiu ca nu prea intelege-ti ceea c vreau sa zic, pentru ca NU EXISTA CUVINTE CARE SA POATA EXPRIMA IUBIREA MEA FATA DE EI si CAT DE MULT INSEAMNA PENTRU MINE ACESTE PERSOANE, dar cei care au parte de aceasta minunatie si stiu cu adevarat ce inseamna acest lucru, inteleg ceea ce incerc sa spun prin aceste cuvinte…De mica am avut parte de prieteni minunati, speciali,dar din pacate din cauza unor mici neintelegeri si mici certuri, ne-am indepartat incet-incet.Cerandu-mi scuze acestor persoane, pentru ca am recunoscut cu greu ca am gresit, dar aceste persoane au preferat, ca din cauza unui lucru nesemnificativ, sa arunce totul la “gunoi”, insa din fericire si vreau sa ii MULTUMESC LUI DUMNEZEU, ca unii dintre ei mi-au ramas alaturi, in ciuda celor intamplate in trecut, au preferat sa-mi acorde o a 2-a sansa si sunt foarte fericita de acest lucru…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu